Prodaja
Prodaja je pronalazenje ljudi kojima cete prodati i prodavanje ljudima koje ste pronasli.
odlicne prodajne prezentacije se sastoje iz tri dela:1. Recite im sta cete im reci; 2. Pricajte; 3. Recite im sta ste im rekli.
U prodaji je cilj podstici ljude na odluke; ( i "NE" kao odgovor je obavljena prodaja-klijent je vama prodao ne, umesto vi njemu da, i sad bar znate na cemu ste.)
Neuspeh je dogadjaj, a ne osoba (nemojte odbijanje shvatati licno-klijent je odbio vasu ponudu, a ne vas)
Ucinite da se ljudi osecaju vaznima
Izgradite svoj posao na istini
Slusanje je vaznije od pricanja
Ukljucite svog potencijalnog saradnika tako sto cete mu postaviti pitanje
Koristite pitanja koja vezuju (zar ne?) i iziskuju pozitivne odgovore
Naucite da prepoznate signale za kupovinu
Naucite kada da pitate za prodaju
Pravite beleske tokom prodajnog procesa, narocito dok potenc.klijent govori
Pruzanje izuzetne usluge ce ljude koje usluzujete zauvek zadrzati u vasem taboru i dovesti do toga da ce vas preporucivati svojim prijateljima i saradnicima
U svakom datom trenutku uradite ono sto je najproduktivnije
Zabavite se.
J> Gittomer "Biblija prodaje"
02/03,2011, at 00:17
Visit oriprom
Super poucan poslovni tekst u realnom trgovinskom zivotu ! Ako tako razmisljate imam PONUDU za Vas. Procitajte i dajte komentar.